דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עכשיו זה רשמי: גם צ'רי בדרך לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

אחרי ג'ילי שמשווקת על ידי יוניון מוטורס, סאיק שמוכרת את דגמי MG באמצעות לובינסקי ו-BYD שתיכנס בשנה הבאה לישראל באמצעות שלמה מוטורס (חברה משותפת של קבוצת אלייד, שמחזיקה בבעלות גם על צ'מפיון מוטורס ושל קבוצת שלמה) - מודיעה היום ענקית סינית נוספת על כניסה מתוכננת לישראל. מדובר בצ'רי, אחת מיצרנית הרכב הגדולות של סין, שמצהירה על תחילת הפעילות כאן ברבעון השלישי או הרביעי של 2022. בשלב זה עדיין לא פורסמה זהותו של היבואן המקומי, אך הערכות בענף מצביעות על קרסו מוטורס כאחת המועמדות הבולטות.

גם צ'רי בדרך לישראל

צ'רי היא חברת רכב בבעלות ממשלתית שנוסדה בשנת 1997. מאז תחילת השנה הנוכחית ייצרה צ'רי כ-850,000 כלי רכב, מתוכם 624 אלף נמכרו בסין - נתון שהציב את צ'רי במקום השמיני בשוק הסיני, ובמקום הרביעי מבין היצרנים המקומיים אחרי ג'ילי, וולינג ו-BYD. את יתר הרכבים מכרה צ'רי מחוץ לסין, בעיקר בשווקי דרום אמריקה אך גם במדינות מתפתחות אחרות. 

לצ'רי גם הקשר ישראלי, עוד לפני ההצהרות על ייבוא לישראל: החברה מחזיקה במותג הרכב קורוס בבעלות משותפת עם החברה לישראל של עידן עופר.

גם צ'רי בדרך לישראל

היצע הדגמים של צ'רי כולל לא מעט רכבים חשמליים, חלקם מבוססים על פלטפורמות ותיקות של רכבי בנזין. הדגם שעשוי להיות הרלוונטי ביותר לישראל הוא רכב פנאי בשם צ'רי eQ5, עם מימים דומים לאלו של סקודה קודיאק. מדובר בדגם חשמלי מלא שהוצג לפני כשנתיים, ומצויד במנוע אחורי בהספקים של 163 עד 204 כ"ס. טווח הנסיעה נע בין 510 ל-620 קילומטר בתקן NEDC הישן - מה שאומר שבתקן WLTP החדש הנתונים עשויים לנוע סביב ה-400 קילומטרים.

בנוסף מייצרת צ'רי שני רכבי פנאי צנועים יותר עם הנעה חשמלית, תחת השמות טיגו 3X וטיגו 5X.

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה