דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול טויוטה, קיה ופיג'ו - Wey קופי 02 כאן

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הקופי 02 הוא פנאי היברידי-נטען שני ל-Wey
  • עם 367 כ"ס ו-124 ק"מ חשמליים
  • המחיר מתחיל ב-240 אלף שקל
Wey קופי 02

המשפחה מתרחבת: קופי 02 הוא דגם שני באולם התצוגה של Wey, חטיבת רכבי הפנאי ההיברידיים-נטענים של קונצרן גרייטוול, ואחד משני המותגים אותם הוא משווק באירופה - לצד ORA הייעודי לחשמליות. הוא צפוי להתמודד כאן מול מתחרים היברידיים-נטענים כמו טויוטה ראב4, פיג'ו 3008, קיה ספורטאז' וגם Lynk&Co 01, עם תג מחיר עסיסי אך בכל זאת נמוך מהם - מ-240 אלף שקלים.

Wey קופי 02

בהשוואה לקופי 01 שכבר משווק כאן, הוא קצר ב-20 בס"מ (467 ס"מ) עם בסיס גלגלים קצר ב-16.5 ס"מ (274.5 ס"מ), בעוד תא המטען מכיל 362 ליטר. מערכת ההנעה משלבת מנוע בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (201 כ"ס) ומנוע חשמלי (161 כ"ס), המפיקים יחד 362 כ"ס. תיבת תשעה הילוכים כפולת מצמד מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים.

הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 6.6 שניות בעוד מצברים בקיבולת 34 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 124 ק"מ, כמעט כפול מהמתחרים הישירים. ליתרונותיו עליהם יש להוסיף טעינה מהירה (50 קילוואט) נדירה בקטגוריה, שמאפשרת מילוי ל-80% ב-38 דקות.

Wey קופי 02

הלוק המשפחתי: העיצוב החיצוני כמעט זהה לאח הגדול, אבל עם ידיות פתיחת דלתות קבועות לעומת נשלפות חשמלית. גם סביבת הנהג דומה עם אותו לוח מחוונים דיגיטלי ("9.2) וצמד מסכי מגע, עליון לשליטה בשלל מערכות הרכב ("14.6) ותחתון ("9) לבקרת האקלים.

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת מושב נהג מתכוון חשמלית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. הגרסה הבכירה (ב-279 אלף שקל) מוסיפה ריפודי אלקנטרה, חימום ואוורור למושבים הקדמיים וחישוקים גדולים יותר ("20 לעומת "19).

מערך הבטיחות כולל בכל הגרסאות בלימה אוטונומית (גם בנסיעה לאחור), שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת אקטיבית כולל פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי והתרעת ערנות באמצעות מצלמה סורקת פנים.

Wey קופי 02

מה אנחנו חושבים: הקופי 02 הוא תוספת חשובה לאולם התצוגה של המותג שכן הוא נושא תג מחיר נמוך מאחיו הגדול, מה שיאפשר לו להתמודד מול מתחרים פופולריים. בנוסף הוא מציע רשימת אבזור עשירה וטווח נסיעה חשמלי גדול משמעותית.

אבל רכב היברידי-נטען, שהיה שלב ביניים הכרחי במעבר של תעשיית הרכב מבנזין לחשמל, מאבד במהירות רלוונטיות. ראשית עקב צמצום דרסטי של הטבת המיסוי בשנים האחרונות, שצפויה להתבטל לחלוטין בינואר הקרוב ולהפוך אותם ליקרים עוד יותר. ועוד לא הגענו לתוספת המשקל המכבידה, לצריכת הדלק בפועל ועוד.

כעת, עם תג מחיר גבוה משמעותית מגרסאות בנזין בסיסיות לאותם דגמים, ודומה לזה של חשמליות מודרניות עם טווח נסיעה לא רחוק מזה שמציע הקופי - יונדאי איוניק 5, טסלה מודל Y או סקודה אניאק - העסק הופך למורכב עוד יותר.

אין לנו ספק שקופי 02 ישדרג את מכירות Wey כאן. אבל בסופו של יום, הוא שלב ביניים בדרך לעולם חשמלי מלא.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה