דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

משחקת על כל המגרש - מרצדס E קלאס הגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הדור השישי של E קלאס הגיע לישראל
  • ישווק כאן בתחילת הדרך רק בשתי גרסאות מנוע
  • המחיר מתחיל ב-539 אלף שקלים
מרצדס E קלאס

טייק 6: כשנה אחרי חשיפתה, הדור השישי של מרצדס E קלאס מגיע לישראל. המחיר מתחיל ב-539 אלף שקלים – יקר ממחיר מתחרותיה הגרמניות.

ה-E העדכנית מבוססת על פלטפורמת קודמתה (MRA) ומציגה ממדים נדיבים במעט. עוד 1.5 ס"מ לאורך (495), 3 ס"מ לרוחב (188 ס"מ) ו-2 ס"מ לבסיס הגלגלים (296 ס"מ). תא המטען נותר בנפח זהה (540 ליטר ו-370 ליטר בגרסה היברידית-נטענת).

מרצדס לא הכבירה בשינויי מראה לעומת הדור היוצא, ושילבה חרטום דמוי EQE חשמלית, אחוריים שדומים ל-S קלאס וידיות דלתות נסתרות לעוד הפחתה של מקדם הגרר המצוין (0.23) ממילא.

בתא הנוסעם יש שימוש ניכר בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, ורמת הגימור הגבוהה כוללת גם את הסופר-מסך שמשלב שלושה מסכים צמודים, בדומה לדגמים החשמליים-יוקרתיים של המותג. לטענת מרצדס, מערכת ההפעלה מבוססת כעת על מחשב מרכזי יחיד המאפשר העברת מידע מהירה יותר.

מרצדס E קלאס

בשלב ראשון תשווק המכונית בשתי גרסאות של אותו מנוע - טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. הראשונה היא גרסת E200 עם 204 כ"ס בסיוע מערכת היברידית קלה (48V), השניה היא גרסה היברידית-נטענת (E300e) שמוסיפה מנוע חשמלי עם 129 כ"ס ליצירת תפוקה משולבת של 313 כ"ס.

סוללות בקיבולת של 25.4 קוט"ש מספקות טווח חשמלי מוצהר של 100 ק"מ ולמכונית אפשרות לטעינה מהירה (50 קילוואט) בכחצי שעה. בשתי הגרסאות יש תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית.

מה עוד צריך לדעת: יש שתי רמות גימור ובשתיהן נמצא את כל מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית. כולל בין היתר מסך מולטימדיה בגודל "14.4, לוח מחוונים בגודל "12.3, חבילת ניווט מקורית, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מושבים קדמיים עם חימום, כיוונון חשמלי וזיכרונות למושב הנהג, סגירת וואקום לדלתות ומתלים אדפטיביים.

הרמה הגבוהה יותר מוסיפה בין היתר מסך "12.3 נוסף (שלישי) מול הנוסע, מערכת שמע של 'בורמייסטר', מושבים משופרים עם קירור, חבילת חימום מורחבת להגה, לכריות המושבים ומשענות היד, מתלי אוויר, היגוי אחורי (4.5 מעלות שמקטין את הרדיוס ב-90 ס"מ – פחות משל A קלאס) ותאורת חזית דיגיטלית ואדפטיבית. לשתי רמות הגימור אפשר גם להוסיף את חבילת AMG-ליין שעיקרה קוסמטית.

מרצדס E קלאס

מה אנחנו חושבים: E קלאס היא הדגם הנמכר ביותר של מרצדס בכל הזמנים. זאת הסיבה שמרצדס שומרת על המתכון של קודמותיה בשושלת, וביחס למקובל בתעשייה כיום, משדרגת אותו רק במעט.

זה לא יעשה את ההתמודדות שלה בשוק הנוכחי לקלה יותר, כי לצד המתחרות המסורתיות כמו אודי A6 וב.מ.וו סדרה 5, יש גם את EQE החשמלית שעומדת לצידה באולם התצוגה ומספר מתחרות חשמליות חדשות שקורות תיגר על המורשת של עולמות היוקרה.

למאמר זה התפרסמו 11 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה