דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בשם העיצוב – רכב הפנאי של ב.מ.וו התעדכן והגיע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-X2 הגיע לישראל עם מנועי בנזין וחשמל
  • הממדים גדלו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות
  • מ-310 אלף שקלים לבנזין, מ-360 אלף לחשמלית

טייק 2: ב.מ.וו מתחילה בשיווק דור שני ל-X2, גרסה מסוגננת ל-X1 החולק עמו בסיס ומערכות הנעה. המחיר מתחיל ב-310 אלף שקלים לגרסת הבנזין ו-360 אלף שקלים לגרסה החשמלית.

בהשוואה ל-X2 היוצא, החדש ארוך ב-19.5 ס"מ (455.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (184.5 ס"מ) וגבוה ב-6.5 ס"מ (159 ס"מ בבנזין). בסיס גלגלים ארוך ב-2 ס"מ (269 ס"מ) בעוד תא המטען גדל ב-45 ליטר (515 ליטר).

סביבת הנהג עברה שינוי דרמטי יותר וכוללת מעתה לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25) ובסמוך לו מסך מגע גדול ("10.7), ללא חוגת iDrive המיושנת.

בנזין או חשמל: בשלב זה מוצע ה-X2 עם בחירה בין מנוע בנזין ומנוע חשמלי - אחד מכל סוג, בניגוד לחו"ל שם יש אפשרויות נוספות בהן נהגנו במסגרת אירוע ההשקה. גרסת הבנזין כוללת מנוע שלושה צילינדרים מוגדש בנפח 1.5 ליטר, מערכת היברידית קלה והספק כולל של 170 כ"ס. התיבה היא כפולת מצמד עם שבעה הילוכים וההנעה קדמית.

הגרסה החשמלית נקראת iX2 ולזו מנוע בודד עם 204 כ"ס והנעה קדמית. סוללות 66.5 קוט"ש מאפשרות טווח נסיעה של 450 ק"מ, וטעינה מהירה (130 קילוואט) תמלא את החסר מ-10% ל-80% בכחצי שעה.

הגרסה החשמלית וגם רמת הגימור הגבוהה בגרסת הבנזין מגיעות במפרט M שכולל בולמי זעזועים אדפטיביים עם הנמכת מרכב קלה (1.5- ס"מ) וכיול שונה להגה.

מאובזר מבעבר, אבל: כל אחת מהגרסאות מוצעות בשתי רמות גימור שכוללות חישוקי "18 או "19, חלון גג, תפעול חשמלי לדלת תא מהטען, תאורת לד היקפית ועוד. רמות הגימור הגבוהות מוסיפות בין היתר מערכת שמע משודרגת של הארמן קרדון וטעינה אלחוטית לסמארטופון.

במפתיע יש גם כמה חוסרים תמוהים לנוכח המעמד והמחיר. רמת הגימור הבסיסית ב-X2 בנזין מחסירה למשל כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים וקיפול חשמלי למראות הצד.

מערך הבטיחות כולל כציוד תקני בלימה אוטונומית, שמירת נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית (מבוססת כעת גם על רדאר, לעומת מצלמה בלבד בעבר), בעוד התרעת שטח מת, כולל על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי, מוצעת כאופציה בתוספת תשלום ברמת הגימור הבסיסית של גרסת הבנזין.

מה אנחנו חושבים: הדור החדש של X2 מטפל במרבית נקודות התורפה של קודמו עם עיצוב מרשים בהרבה, תא נוסעים מודרני ושימושי יותר ומערכות בטיחות מתקדמות יותר. אך רמת הגימור הבסיסית של גרסת הבנזין סובלת מאבזור צנוע מאוד למרות תג מחיר עסיסי. הגרסה החשמלית מציעה אמנם טווח נסיעה מוגבל, אבל היא מאובזרת טוב יותר ועשויה להפוך לאחת הנחשקות באולם התצוגה.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה