כפי שאפשר לצפות, המבחן לימד אותנו שלקבוצת הטנדרים ישנן יכולות מרשימות בתחומים רחבים – יכולת נשיאה ויכולת שטח מכובדת, בתוך חבילה פרקטית מאוד. נוסף על כך, לכל כלי הרכב כאן צורפה מערכת כוח חזקה וטובה, עם צריכת דלק סבירה, בזכות השימוש במנועי דיזל. המחיר ליכולות הוא נוחות ישיבה ונסיעה בינוניות, בעיקר במושבים האחוריים, התנהגות כביש ברמה דומה וסירבול בממדים.

 

עיצוב, אבזור וסגנון

האמארוק של פולקסווגן מצליח להיות גם רכב שטח מאסיבי למראה וגם ליהנות מסגנון העיצוב העדכני והנקי של קבוצת פולקסווגן. על אף גילו, המיצובישי בולט בתחום בעיצובו העגלגל והמיוחד, האיסוזו והטויוטה נראו די משעממים, אבל בפנים היו נעימים ומכובדים ואת עיצובו החיצוני של הסאנגיונג הבוחנים לא אהבו – אבל היו מי שחיבבו את תא הנוסעים שלו.

 
stars1
 

נוחות, שימושיות ומרווח

אף טנדר לא בלט לטובה בתחום הנוחות, אבל יחסית לתחום, רובם היו בסדר גמור. הסאניונג התקשה מעט להתמודד עם פגמים גדולים, אבל מלבדם היה דווקא נוח מאוד. המיצובישי שימושי וטוב והפולקסוואגן עשה עבודה טובה באופן כללי. הפגם המרכזי בתחום הנוחות והשימושיות באיסוזו טמון במושב האחורי שלו, שאינו ראוי להסיע עובדים למרחקים.

 
stars2
 

מנוע, ביצועים והתנהגות כביש

הן פולקסוואגן אמארוק והן איסוזו D מקס היו טובים מאוד בכל הקשור בכוח המנוע, ורמת ההתנהגות שלהן היתה טובה, יחסית לקבוצת הטנדרים, לפחות. הטויוטה והמיצובישי עשו את העבודה, גם אם לא בלטו לטובה. הסאנגיונג, בעל המנוע הקטן והחלש, יחסית, לא זכה לאהדה בתחום הדינאמי.

 
stars3
 

שטח ויכולת העמסה

הטנדרים של טויוטה ופולקסוואגן עושים עבודה טובה בתחום נשיאת המטען, ובשטח הם בולטים עוד יותר לטובה. הפולקסוואגן מדויק ומאסיבי והטויוטה פשוט מצליח לצלוח כל דבר. האיסוזו מרשים מאוד ביכולת הנשיאה, אבל מעט מיטלטל מדי ולא מספיק מדויק בשטח. המיצובישי נהנה מארגז שימושי מאוד, אך צר בין בתי הגלגלים. הסאנגיונג, למרות שהוא מהכבדים במבחן, מסוגל לשאת מעט יותר ממחצית יכולת הנשיאה של ה-D מקס, ומרווח הגחון המצומצם שלו סותם את הגולל על יכולת שטח אמיתית.

 
stars4
 
 
 
טבלה900
 
 

פתיח    איסוזו די מקס    טויוטה היילקס    מיצובישי האנטר    סאנגיונג אקטיון ספורטס    פולקסווגן אמארוק

 

חזרה לעמוד הקודם