הדור החדש של מכונית הספורט-קופה מגיע לישראל, עם מנועים בהספק של 230 כ”ס, ושינויי עיצוב קלים בלבד ביחס לדור הקודם

 

מאת: מערכת iCar

 

אודי TT היא מעין מותג בפני עצמה, מכונית ספורט-קופה שהפכה לאייקון מאז באה לאוויר העולם בשנת 1998. הדור החדש שלה ממשיך להתבסס על אותו עיצוב מוצלח, אך משנה לא מעט מתחת למעטה הפח: הפלטפורמה היא ה-MQB החדשה של הגולף והאוקטביה, המשקל העצמי ירד בכ-50 ק”ג, ולמנוע נוספו כ-20 סוסים בגרסת ה-2,000 סמ”ק – כאשר ה-1,800 סמ”ק הבסיסית יצאה מההיצע.

המנוע של אודי TT, אם כן, מייצר הספק של 230 כ”ס מנפח של 2.0 ליטר. המומנט עומד על 37.7 קג”מ מרשימים, והתאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 5.9 שניות בגרסת ההנעה הקדמית, או 5.3 שניות בגרסת הקוואטרו בעלת ההנעה הכפולה. היה אם תרצו להסיר את הגג ולבחור בגרסת הקבריולה, יתווספו כ-2 עשיריות השניה למיאוץ הקלאסי. צריכת הדלק של אודי TT החדשה נעה בין 14.9 ל-15.8 ק”מ לליטר, בהתאם לגרסה.

רשימת האבזור של אודי TT החדשה כוללת כסטנדרט פריטים כמו מסך מידע גדול הנמצא בלוח המחוונים (במקום במרכז הקונסולה), שליטה מההגה על מערכת השמע ותיבת ההילוכים, בקרת אקלים מפוצלת, מראה נגד סנוור, פנסי קסנון מלפנים ופנסי לד מאחור, חיישני גשם ותאורה, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, ריפודי עור (אלקנטרה) וחישוקי “17.

חבילת האבזור “Design” כוללת בנוסף גם כניסה והנעה ללא מפתח, מראות צד עם קיפול חשמלי וחישוקי “18.

 

המחירים:

אודי TT קופה הנעה קדמית – 349,300 שקל

אודי TT קופה הנעה כפולה – 366,400 שקל

אודי TT רודסטר הנעה קדמית – 373,300 שקל

אודי TT רודסטר הנעה כפולה – 390,000 שקל

 

חזרה לעמוד הקודם